Saturday, March 24, 2012

kompromissitu inimene

ma olen selline inimene, et ma ütlen välja, mis ma arvan.
jah, ma tean, et paljudele see ei meeldi, et ma ilustamata tõtt räägin.
aga pliuhkam paraku on kohe selline mees, et ta räägib asjadest nii nagu need on. pliuhkam ei räägi ei nii ega naa vaid räägib asjadest täpselt nii nagu need on!
jah, ma tean, et ma ei pruugi seetõttu populaarne olla. aga see ei lähe mulle korda.
paljude arvates on pliuhkam seetõttu tujurikkuja. aga ma arvan, et me ei saa selles roosas udus ja helesinises unistuses enam edasi elada. aeg on kohaneda reaalsusega.
jah, paljude jaoks on reaalsusega kohanemine valus. pole midagi parata. aeg on tõele silma vaadata.
mõni ütleb, et praegu veel ei ole ehk aeg. aga pliuhkam ütleb, et just praegu on see õige aeg tõele silma vaadata ja asjade tegelikust olemusest rääkida.
sest pliuhkam räägib asjadest nii nagu need on.

No comments:

Post a Comment