Wednesday, July 30, 2014

vargad peredelkinos

kord käisid vargad peredelkinos pasternaki naabermajas vargil. selle peale pani pasternak 600 rubla ümbrikusse ja pani juurde kirja:
"lugupeetud vargad,
panin sellesse ümbrikusse 600 rubla. see on kõik, mis mul praegu on. ärge raha otsimisega vaeva nähke. midagi enamat siit võtta ei ole. võtke raha ja minge oma teed. nõnda on nii teil kui meil rahulikum. raha üle lugeda pole vaja.
boriss pasternak"
ümbrik lebas peeglilaual. päevad tulid ja läksid. pasternaki naine hakkas sellest ümbrikust majapidamiskulude jaoks raha näpistama.
ükskord tuli pasternakil pähe ümbriku kontrollida ja ta avastas, et raha on puudu:
"või nii" karjus ta, "te võtate minu varaste raha! te röövite minu vargaid! mis siis, kui nad äkki täna tulevad? mis olukorda te mind panete? mida ma oma varastele ütlen? et ma olen valetaja? et minu vargaid on röövitud?"

No comments:

Post a Comment