Wednesday, February 4, 2015

kuidas ma töötervishoiuarsti juures käisin

muuhulgas suunati mind silmaarsti juurde. silmaarst oli venelanna. pani mulle ette selle konstrui, millel saab klaase vahetada. ühe silma ette pani läbipaistmatu plaadi ja teise silma ees hakkas klaase vahetama.
tema: "kas te alumist rida näete?"
mina: "t, g, ..."
tema vahetab laksaki klaasi poole peale ära
tema: "aga nüüd näete?"
enne, kui ma vastata jõuan, vahetab jälle laksaki klaasi ära
tema: "lugege keskmist rida!"
mina: "4, 8, ..."
paneb laksaki, laksaki kaks klaasi mulle ette. siis võtab need ära ja paneb veel ühe klaasi. mul otsaesine on juba higine. ma ei jõua midagi öelda. siis paneb pildi selliseks, et pool on roheline ja pool punane.
tema: "kumb on võrdsem?"
mina: "mõlemad on võrdsed"
vahetab klaasi ja küsib: "aga nüüd öelge, kumb on võrdsem!"
mina: "no justkui punane on parem"
tema: "kuidas nii?" vahetab laksaki ja laksaki mul klaase ja küsib: "kumb on nüüd võrdsem?"
mina: "ei ole nagu erilist vahet"
tema: "kuidas nii?" vahetab jälle klaasi
mina: "no nüüd justkui läks roheline paremaks"
tema: "ahaa!"
siis istub laua taha ja hakkab pabereid täitma. mina istun puki peal ja ei julge seda konstruid eest ära võtta. see oli kindlasti mälestusväärne vaatepilt.
siis võttis ta lõpuks mult selle konstrui eest ära ja vaatasime koos rahustamiseks neid pilte, kus punane õhupall õõtsub rohelise aasa kohal.
teine silm jäigi kontrollimata.

No comments:

Post a Comment