Sunday, December 13, 2015

lambatapp mongoolia moodi

mu rase naine läks maale romantilist nädalavahetust veetma.
neil seal oli parasjagu plaan lambaid tappa. iga paar töökäsi on kibedasti tarvilikud. käsutati siis mu naine lambaid kinni hoidma. põhimõtteliselt tuli lammas maha väänata ja kinni hoida. perenaine aga samal ajal nüsis noaga kõri läbi. siis tuli lammas jalgupidi lakke tõmmata, et paremini nahk maha tõmmata ja muid kasulikke rupskeid ära lõigata.
no ja kui juba hulk lambaid oli maha löödud ja läks pimedaks, siis tuli lõpetada. aga siis tuli naabrimees kaido ja ütles, et oot ma tahan ka ühte lammast tappa. aga et ta tahab proovida mongoolia moodi lamba tapmist. eks mu naine siis võttis veel ühe lamba, hoidis teda tagumikust kinni ja kaido lõikas lambal kõhu alt pikkupidi lõhki, otsis seejärel ühte suuremat veeni sealt kõhust ja lõikas selle läbi.
ps. ma lugesin ühte mongoolia ulukkaamelite raamatut, kus kirjeldati, et mongoolia moodi lambatapp on hoopis nii, et lõikad lambal kõhu lõhki ja siis pistad käe südame juurde ja pigistad südant.

No comments:

Post a Comment