Wednesday, November 18, 2015

stalin gorkile

mida tahtis stalin gorkile öelda, kui ta kirjutas sellise kirja:

tere kallis aleksei maksimovitsh
palun andeks, et ei saanud vastata teie kirjadele. olin ütlemata hõivatud, lõputud nõupidamised ja delegatsioonide vastuvõtud on mu ära kurnanud, siis jäin jäin grippi, pärast pidin tegelema nsvl konstitutsiooni küsimustega, siis jäin jälle grippi jne jne. peale selle olen ma häbemata laiski kirju kirjutama.
kuias tervis on? kuidas töö edeneb? räägitakse, et töötate kõvasti. millal kavatsete moskvasse tulla - enne või pärast maipühi?
mis minusse ja minu sõpradesse puutub, siis meil on kõik hästi, kuna asjad edenevad päris kenasti.
mina olen terve.
soovin teile tervist ja reipust
surun kõvasti teie kätt, kallis aleksei maksimovitsh
j. stalin

No comments:

Post a Comment