Saturday, June 3, 2017

mida panna kuninganna victoriale hauda kaasa

kui kuninganna victoria tähistas oma valitsemise teemantjuubelit, siis moodustas ta nimekirja asjadest, mida talle hauda kaasa panna:
- sõrme panna lihtne laulatussõrmus, mille john brownile kinkis tema ema 1875. aastal ning mida ma olen john browni surmast alates kandnud
- 1863. aastal surnud kalli sõbra parun stockmari juuksesalk
- medaljon, mis sisaldab kadunud krahvinna blückeri juukseid
- medaljon, mis sisaldab mu armsa sõbra leedi augusta stanley juukseid
- mu ustava browni taskurätik
- ustava sõbra browni nahkümbrises värvifoto
- mõned mälestusesemed mu truult teenijalt annie mcdonaldilt ja kõik mida beatrice tahab lisada
- tükike balmorali kanarbikku
- mu armsa abikaasa profiilfoto
- kalli beatrice ja mu armsa abikaasa värvifotod ning raamitud fotod kõikidest mu kallitest lastest ja nende meestest ja naistest ja mu lastelastest
- üks prints alberti keep
- õlarätt, mille oli valmistanud mu kallis tütar alice

No comments:

Post a Comment