Wednesday, June 21, 2017

käisin töötervishoiu arsti juures

muuhlugas pidin ka proovide osakonnas verd andma. seal võeti ka uriiniproove.
järjekorras minu ees oli üks proua, kes tahtis üle anda oma uriiniproovi klaaspurgis.
õde - klaaspurgis me uriiniproove vastu ei võta
proua - mis ma siis nüüd tegema pean, mis mõttes ei võta, mis ajast selline nõue on? kogu aeg on ju klaaspurgis toodud!
õde - ei, selline nõue on. peab plastpurgis olema.
proua - mis ma siis nüüd tegema pean, kallan klaaspurgist plastpurki ümber või?
õde - ei, nii ei või.
proua - mis mõttes, ei või? mis ajast selline nõue on?! kogu aeg on ju kallatud ümber ja nüüd ei või?!
õde - ei, siiski, nii ei või. tahate ma annan teile plastpurgi?
proua - no mis ma selle plastpurgiga teen? mul on ju klaaspurgis!
õde - jah, peab plastpurgis olema.
proua - no hea küll andke see plastpurk siia, kus see wc teil siin on?

No comments:

Post a Comment