Tuesday, November 5, 2019

pavel dmitrijevitš durnovo kiri dmitri semjonovitš jazõkovile ning dmitri semjonovitš jazõkovi vastus pavel dmitrijevitš durnovole

armuline härra dmitri semjonovitš!
triestest saadeti hollandi laevaga polina, laeva kapten van dugen, minule 112 likööripudelit. tollist teatati, et likööri ei saa mulle ilma väliskaubandusameti eriloata kätte anda. seetõttu pöördun teie ekstsellentsi poole alandliku palvega anda korraldus mulle eespool nimetatud likööri väljaandmiseks.
võtke vastu, teie ekstsellents, mu siiras lugupidamine ja täielik ustavus.
p. d. durnovo


rahandusministeerium
väliskaubandusameti direktor
tema ekstsellents p. d. durnovole

armuline härra pavel dmitrijevitš,
mul on au vastata teie ekstsellentsi kirjale selle juunikuu 13-ndast kuupäevast, et st peterburgi tollile on antud korraldus, et teile, armuline härra, laevaga polina välismaalt saadetud 112 likööripudelit lastaks kuuluvuse kohaselt läbi 1819. aasta tollimaksumääraga, kui tollile esitatakse siinse aktsiisimaksuagentuuri kontori tõend nimetatud likööri sisseveo lubamisest.
palun alandlikult, teie ekstsellents, võtta vastu kinnitus minu täielikus lugupidamises ja ustavuses.
d. s. jazõkov

No comments:

Post a Comment